Fiest.

Vill bara säga att jag hade en super kul fredagskväll/natt med Amanda och några. Vi var hemma hos Amanda till ett-två och sen drog vi på donken för att äta lite. Efter vi hade ätit så gick vi hem till Amanda och sov, sköönt. Sen på morgon så städade vi eller Amanda ihop lite och sen tog vi 12.20 bussen hem till Rätan. Och jag absolut inte gjort någonting hemma, hjälpt mamma med lite kött sen har jag mest chillat. Sen åkte jag tillbaka till stan igår kväll.

Idag har jag bara varit i skolan. Började tio och slutade två, chill. Nu ska jag laga mat, tjarå !


SAFT ♥

/ Sanna


Kommentarer
Postat av: Amanda.

mummmmma!

2011-09-19 @ 16:20:03
URL: http://hejnorling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0