Läs om ni orkar, inge intressant men

Tjohej... Igår så gjorde jag inget på hela dagen typ. Fast vid nio kom Krille hit så då spelade vi lite wii, pratade och skrattade. Sen gick vi ut en sväng med Sune, så strax efter tolv låg jag i sängen.

Imorse vaknade jag tio och då hade jag fått ett sms av Amanda som det stod "Ut å gå ? :)" och jag svarade självklart ja. Så klockan elva tog jag med mig Sune och gick och mötte henne. Vi gick upp till hästarna och hälsa på dom sen gick vi hem till mig och åt pepparkakor och drack mjölk. Vi var faktiskt ute en och en halvtimme, det var skönt. Sen skulle hon hem och då tog jag cykeln och följde med henne en bit. När jag kom hem så städade jag lite och sen har jag slappat och lagat mat. Nu ska jag kika på tv och sen vet jag inte riktigt vad som händer.

Heheh, chilligt....




/ Sanna


Kommentarer
Postat av: amanda

Vilken dag, vilken dag...!

2011-10-31 @ 19:41:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0