godmorgon världen, vilken underbar dag!

Kanske blev lite fel där pågrund av att det är kväll nu men det har varit en underbar dag faktiskt!

Jag kanske ska presentera mig.. Jag heter Emelie Adebåge och är en ganska lång tjej som älskar musik och går omvårnad med massa härligt folk. Jag brukar gästblogga på lite olika bloggar för jag har provat att ha en egen blogg men det funkar liksom inte... Blir aldrig så att jag bloggar och det är roligare att blogga på andras.

Vi hade våran samhälls redovisning i dag om ni ville veta. Det gick grymt för mig och jag ska vara riktigt ärlig och skrytsam. Sanna däremot fick sin redovisning uppskjuten.

Just nu sitter jag, Sanna, Mimmi, Emma och Lotta och spelar guitar hero. Vi har ätit chili corn carne och myst som bara den med nostalgi musik och inte minst sagt samtal/sms till massa olika männsikor.

Vad ska ni göra i helgen allihopa? jag ska jobba på mitt underbara jobb hela helgen! trivs som fisken i jobbet.

Nu fick jag bloggtorra så nu får det vara nog, vi hörs förhoppningsvis något mer.

puss och kram
ps, checka min facebook ds. hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0