Mysigt.

Skön dag ! Var på skolan till elva sen drog jag, Mimmi och Emma till Mimmi för att äta. Halv två gick vi till bowlinghallen för att spela bowling med klassen. Jag ägde ut Mimmi, Mona, Emma, Lotta och Emelie, typ. Runt tre så drog vi ner på stan för att äta på Volos, det blev en pizza. När vi hade ätit klart så gick jag på stan en stund med Emelie och sen gick vi upp till Mimmi en stund. Efter ett tag så drog Emma och Emelie och då drog jag, Lotta och Mimmi ner på stan igen för att jag skulle köpa en kavaj jag hade lagt undan.

På fredag när jag kommer hem till Rätan har jag tänkt visat lite kläder jag köpt på sistone, om jag orkar...



Tre stycken bilder från idag.




Kommentarer
Postat av: Mimmi '

TATTARE

2011-03-02 @ 21:48:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0