Min dag/natt i bilder.


Jag och Amanda spelade kubb med min syster och hennes kompis.


Vi tog en båttur.


Carlsson och Krille fick hjälpa oss att dra upp båten.



Jag och Amanda laddade upp våran tur med dricka och annat gott.


Amanda fick ro.


Sen blev vi helt plötsligt fem personer i båten.


Killarnaa fick ro.


Sen cyklade vi lite.


Jag bjöd dom på glass.


Sen gick vi ut och cyklade igen sen när vi kom tillbaka så var dom hungrig..


Haha, grr.


Häng på studsmattan.


Sen tog vi och spelade lite kubb, klockan två på natten..

Det började åska så jag kunde inte lägga in bilderna på en gång, men nu så. Ja, ni ser ju lite på bilderna vad vi gjorde, inte precis allt då men nästan. Det var en rolig dag/natt iallafall.

/ Sanna ♥



Kommentarer
Postat av: Amanda.

Snygg brutta!

2011-06-12 @ 19:26:16
URL: http://hejnorling.blogg.se/
Postat av: halÅ

Hallå, när ni ringde mig då?!?!??!

2011-06-12 @ 20:22:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0