SOL !

Åh, det är underbart väder ute.

Idag gick jag på skolan till halv nio, gjorde matte provet på lite mindre än en timme. När jag var klar satte jag mig i biblioteket och gjorde klart lite uppgifter. Sen fick vi reda på att vi inte hade några fler lektioner så då åkte jag, Mimmi, Emma och Emelie ner på coop och köpte mat och sen for vi in till stan och satt där och åt, det var super gott.

Nu sitter jag i lägenheten, kom hit runt ett. Men nu har jag fixat mig lite så nu ska jag fara in till stan för att jag ska till synpotik och kolla om linserna är okej. Sen blir det troligtvis glas med Mona och Mimmi. Vi hörs när jag kommer hem.


HEJDÅ....

/ Sanna ♥

Kommentarer
Postat av: fu,,

fuck you, blev inte alls glass med mig :(

2011-06-08 @ 17:49:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0