Rubrik ?

Oopss, nu var det ett tag sen jag skrev sist.

Min helg har varit lugn, har inte gjort så mycket. I fredags så jobbade jag och sen på kvällen kom Amanda hit och vi kollade på film och svullade lite. Igår så hade vi match mot Hackås stårsan och vi vann med 15-0, haha. Sen när jag kom hem igen så åt jag våfflor och sen åkte jag till stan och hämtade mina kläder och sånt. På kvällen så hände det inte alls mycket.

Idag så har jag packat upp mina käder och städat lite. För imorgon kommer några släktingar hit. Jag har alltså bara tagit det lugnt idag, skönt. Nu sitter jag och pratar med Mimmi på skype. Åh, vad jag skanar min klasskompisar...

Nu ska jag dra, hejdå.


Jag har söta vänner.

/ Sanna ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0