Flera veckor i ett inlägg.

Nu har jag haft ett uppehåll... igen !

Men jag slutade jobba första juli. Och den dagen åkte jag till stan för att hämta hit Mimmi och för att shoppa lite. Vi badade, lekte med killarna, hade dipp krig och sen ja, gjorde vi lite saker som vi inte behöver skriva här. Men hon åkte hem  förra tisdagen och då följade jag henne till stan för att handla ännu mer. På onsdagen åkte jag till stan igen för att kolla på storsjöcupen och shoppa med Patricia.

Men ja, i fredags så åkte jag och min familj till Skärvången, där vi bodde förut. Har haft en super kul helg. På fredagen när vi kom dit fixade vi lite i husvagnen och sen åt vi lite och pratade. Vi stog med husvagnen på några kompisars gård.

På lördagen var de sommarfest hela dagen, nästan. Man köpte fika, kollade på djur och lite annat skoj. På kvällen var de middag och dans till kentucky. När det var klart så gick vi hem och då spealde jag spel med Alexander och Victor.

I söndags vart det mest lugnt hela dan, hoppade studmatta med småbarnen. Åkte och kollade en sväng på byn, köpte glass och sånt. Efter vi hade ätit så åkte vi och fiska, eller jag fiskade inte jag följde bara med Benny och skjutsa barna. Sen på kvällen så åkte jag lite epa med Alex och Victor. När vi kom tillbaka så gick vi in och spela spel.

Ja, det här var ett kortfattat inlägg som ni kanske ser. Kanske inte så intressant, höh !

Nu ska jag gå ner och vänta på Maria som äntligen har kommit.


Maria och jag.

/ Sanna

Kommentarer
Postat av: Anita

Vilken bra bild på dig o Maria!!!!kan du skicka den till mig?kram "farmor"

2011-07-13 @ 23:42:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0