Swimming in the sjön.

Blev till att bada igen.. Amanda kom hit runt fyra för vi skulle bada och när hon kom hit skrämde hon bort Krille. Så då gick jag och Amanda ner till sjön för att bada. Och nu åkte hon precis hem så nu sitter jag här framför datorn och funderar på att gå och duscha.

Ikväll ska jag nog vara med Maria som nu har kommit hem från fjällen. Sen frågade Krille om vi skulle grilla så då kanske det blir att vi åker och grillar med några.

Nej, nu ska jag gå och duscha. Hörs kanske ikväll. PUSS !


Öhh, en bild på mig som jag lagt in förut.

/ Sanna

Kommentarer
Postat av: Amanda.

Lät mysigt hörrrrru!

2011-07-20 @ 23:15:31
URL: http://hejnorling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0