Galet !

Internet på min data har slutat funka, jag får damp... Så nu sitter jag på Stinas minidator, inte kul. Jag skulle kunna sitta på den andra men internet år så segt på den så jag blir bara galen. Så när Mamma kommer hem så ska jag be hon ringa hit någon som kan fixa internet, innan jag dör.

Nej, jag skulle egentligen åka till Ånge och träna. Men när det var dax att åka så fick jag ett sms där de stog att vi inte hade någon skjuts. Så då gick jag in och bytte om och ringde Patricia och fråga om vi skulle ut och springa isället hon var halvt på. När vi hade lagt på kom jag på att vi kunde simma istället så jag ringde henne igen och sa att vi kunde simma och de ville hon. Nu väntar jag på att hon ska höra av sig så vi kan åka och simma lite.

HÖHÖHÖHÖHÖ !

/ Sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0