Skoterkort, chek !

Nu har jag tagit skoterkort. Har hållt på hela helgen. Det började i fredgas klockan sju till nio, i lördgas var det mellan nio och tre och idag har vi vart ute och kört nästan hela dan. Klockan nio, så tog vi skotrarna till andra sidan och där åkte vi vidare till mullbergs. Vi stannade många gånger innan vi var framme, körde i snön och sånt. När vi var framme så fikade vi lite och körde i djupsnön, och alla fastnade någon gång utom några och det var jobbigt att få loss skotrarna igen.

Klockan ett var vi hemma igen och då åkte vi till skolan för att göra teorin. Innan vi gjorde det så fikade vi lite. Sen var det dags att skriva provet och det gick super bra, alla rätt fick jag. Sen tog vi skotrarna hem igen, när jag kom hem så la jag mig och vila en stund.

Kom nyss in efter att ha skottat taket och kört in skotern. Nu ska jag duscha innan det blir solsidan. Vi hörs !


En bild från 2009.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0