En helg med brudarna

I fredags tog jag med mig Emma, Mimmi och Mona till Rätan. Vi kom hem till mig runt halv sju och då fixade vi i husvagnen och sen kom Krille och Danne förbi.

I lördags så vaknade vi runt tio och då fikade vi och efter vi var klar så tog jag och Mimmi sparken på ica. Emma och Mona stannade hemma för att dom var så lat. När vi kom hem så spelade vi wii och åt lite lunch. Sen åkte vi ner på sjön för att tolka, det var kul. Vi åkte även på macken med Krille och Adam och köpte lite godis. När vi kom hem så åt vi middag. På kvällen så kom Krille, Danne och Maja, då kollade vi på film och svullade.

Igår så vaknade vi runt elva och då gick vi in och käkade frukost. När vi hade ätit klart så åkte vi på ica med mamma. Runt ett så tog vi skotrarna till Krille och Danne för att vi skulle åka en sväng. Vi åkte upp på Mullbergs där träffade vi pappa, Stina, Thommy, Bo, Linn och Maja och åt lite choklad. Efter ett tag så startarde vi skotrarna och åkte iväg. Vi tog en sväng nere på sjön innan vi åkte hem.

Runt tre var vi hemma och då kokade mamma korv till oss. När vi hade ätit de så packade vi och sen gick vi till husvagnen för att kolla på film. Efter ett tag ropade mamma att det var mat och då gick vi in och åt. När vi hade käkat klart så gick vi ut och kollade klart på filmen och plockade ihop lite. Sen var klockan så pass mycket att det var dax att åka fram till bussen.

Det var lite kort om en rolig helg med sköna brudar !







Kommentarer
Postat av: Nellie

Jag hoppas ni inte åkte över Ulfs gård! ;).

2011-02-01 @ 08:35:39
URL: http://nixxi.blogg.se/
Postat av: Emma

riktigt mysigt hade vi de ;)

2011-02-01 @ 14:15:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0