Barkis.

Oj, jag kom hem i onsdags. Jag har inte suttit så himla mycket med datorn eller jo, men jag har inte orkat blogga. Jag har varit med kompisar för det mesta. I fredgas var jag ute mest hela dan och sen tog jag lite kort på Maja och Minos och på kvällen blev det bingo i Brunflo och då vann jag 500, höhö. Igår var jag på aktion och då köpte mamma två cyklar, en ska jag ta till stan. När jag kom hem så åkte jag lite båt med Linnea och Gunnar, vi åkte och mötte pappa och Sebbe. Sen åkte vi till Barkis och där fixade mamma och Lisa lite med maten och efter vi hade ätit klart så kom det mer folk.

Nej, nu ska jag vara social med Maja som är här. Bilder på de jag köpte i stan kanske kommer lite senare idag, haha.

Kul inlagg, ja..

/ Sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0