SoOoL.

Har visst glömt att blogga, men...

Det var superduper på yran, jag hade roligt alla dagarna, mer om det sen.
Kom hem i måndags, har inte gjort så himla mycket.
Varit med Amanda och vi har mest solat och badat.

Igår åkte jag och Amanda till Klasåsen för att vara med några kompisar. Kom inte hem förns nio imorse och vi sov kanske fyra timmar i natt. När vi kom hem åkte vi hem till mig och käkade frukost sen gick vi ner till bryggan och solade och sov lite. Vi har även badat lite med Linnea, hon frågade mig om jag kunde stanna hemma ett tag för hon ville vara med oss, go unge. Sen har vi varit där nere mest hela dan. Vi gick upp till mig runt tre och då kom dom och hämta Linnea och då gick vi och duscha. Sen lagade vi mat och bakade lite, sen efter vi hade ätit och sånt så åkte Amanda hem.

Haha, sen sen sen å sen sen ja å sen, jag gillare !

/ Sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0