Galet !

Hej !
Jag kom in till stan för ett tag sen, när jag kom in så satte jag på tvn så fort jag kunde så att jag hann se lite av "ensam mamma söker". Jag har missat rätt så många program av de eftersom att jag åker buss just när det är.
Sen hoppade jag in i duschen och nu sitter jag och har nyss målat naglarna, jag testade graffiti nagellacket som jag köpte i lördags. Det vart rätt så bra. Fast jag har bara målat ena tummen än så länge för att jag ska se hur det blev, får se om jag målar resten idag eller om jag gör det imorgon.... eller aldrig.

Imorgon börjar jag tio men ska kliva upp åtta så jag hinner att duscha... Anteckna !

Godnatt alla söta.



/ Sanna ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0