Fotboll ?

Halloj !
Har inte haft tid att blogga idag, för att direkt efter skolan så åkte jag och Elin hem till henne för att äta och sen åkte vi på fotbolls möte. Mötet höll på i tre timmar, det vart jobbigt på slutet men det gick bra. Jag kanske ska börja spela fotboll så det var därför jag var på mötet.

Skolan var inte så kul idag för att sista timmen har vi datakunskap och det är sjukt drygt och tråkigt. Fast jag fick vg+ på inlämningsuppgiften fick jag vet idag, haha. Just nu håller vi på med kalkyl och det suger verkligen. Det ända som var helt okej idag var idrotten för så hade vi build-it eller vad det heter, det var roligt men sjukt jobbig. Jag kommer väl att ha en ond träningsverk imorgon eller på torsdag. Usch !

När jag kom hem så var klockan nio och då kom Tessan hit och fikade med mig, tack för sällskapet. Vi snackade lite, jag målade hennes naglar och sen hjälpte hon mig att vika ihop mina linnen, snäll hon. Hon gick hem runt tio och då hoppade jag in i duschen och sen satte jag mig här.

Intressant inlägg, NOT !


Haha, snyggt !

/ Sanna ♥

Kommentarer
Postat av: tessan.

tjena Sanna (:

kommer till lugnvik nästa tisdag också, fikar vi hemma hos mig då ? ;p

haha. :*

2010-10-27 @ 18:52:37
Postat av: Sanna

Sv: Klart vi kan, menar du tisdagen efter lovet ? :) <3

2010-10-27 @ 22:21:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0