Min lördagskväll !

Godmorgon.
Igår så åkte ju jag, Amanda och hennes mamma till Kövsjö för att kolla på när killarna spelade på after ski. När vi hade kollat på den så for vi tillbaka till Rätan igen och då åkte vi hem till Amanda. Vi kom på att vi skulle baka så då gjorde vi snuskisar. Sen kom mamma och hämtade mig för att jag skulle hem och äta middag, så då åkte jag hem och gjorde de och efter jag ätit klart skjutsade hon tillbaka mig.

När jag kom tillbaka så satte vi oss i soffan och kollade på tv samtidigt som dom åt. Klockan åtta så var de "så mycket bättre" så då kollade vi på de och käkade lite glass och snuskisar. Efter vi kollat klart på de så gick vi på skolan och kollade lite för att småbarnen hade halloween fest där. Vi träffade även Anton och Pontus en sväng för att dom åker hem idag. När vi var med dom så ringde Amandas mamma och fråga om vi skulle följa med till klövsjö igen. Det ville vi så vi gick hem till Amanda och sen åkte vi på en gång. Där så spelade killarna igen fast på pubkvällen som var där.

Jag kom hem runt två och då gjorde jag mig i ordning för att kunna sova. Jag gick och la mig runt halv tre för att jag kollade lite på datorn innan. Det var min lördagskväll..

/ Sanna ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0