Så är de !

Ja, jag somnade en stund och vaknade runt halv fem av att som skrek att vi skulle åka, så det var bara till att kliva upp. Kom hem för ett tag sen, vi fick tacogratäng, det var super gott. Nu sitter jag här vid datorn och funderar på om jag ska ut och gå med Sune en sväng. Jag tror det blir så, måste få lite frisk luft.

Idag kan jag vara uppe länge idag för att imorgon börjar jag inte förns tre. Jag slutar åtta och det är inte så bra på en onsdag för att det tar en halvtimma att åka hem och då har halva bonde söker fru gått när jag kommer hem. Men jag får kolla på internet, om det går.

Nu ska jag kolla med Amanda om hon ska ha något från en sida eller inte. Och då blir det att beställa innan jag går ut med Sune. Jag visar er sen vad det är för något.
Jag skriver sen när jag kommer in.


Sunepune. ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0