Precis...

Oj, nu har jag inte skrivit på någon dag.

I helgen har jag vart i stan och lekt med Mona. Jag kom in på fredag kväll och då gjorde vi inte så mycket var med Angelica och gick på donken, dansade runt granen och åkte runt Frösön med bussen. På lördag handlade vi julklappar på dagen. På kvällen så kom Angelica in till stan så då var vi med henne igen, vi gick på donken och träffade lite folk.

Jag kom hem igår runt två igår och då hoppade jag in i duschen. Runt sex gick vi till kyrkan för at lyssna på Stina som sjöng på gudstjänst med kören, det var mysigt men jobbigt att sitta stilla.

Idag så vaknade jag runt elva då gick jag ner och tog en macka och sen gick jag upp lika fort och satte på en film. Nu blir det att hoppa upp ur sängen och klä på sig för att jag börjar klockan tre idag, men ska väl åka runt två. Vi hörs ikväll när jag kommer hem !
..........................................................................


"Jag älskar hela dig, inte bara ditt utseende.

Din personlighet, ditt underbara leende.

Du är så underbar, snälla ge mig en chans.

Vill bara va med dig, o ingen annan stans."



Kommentarer
Postat av: Nellie

Såklart vi är och var. ;). <3

2010-11-29 @ 13:51:00
URL: http://nixxi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0