Jag älskar snö.

Hejsan !
Jag blev nöjd med bloggen, men kommer nog byta header snart. Är inte riktigt nöjd med den jag har nu men vi får se hur det blir med det.

Nu sitter jag i lägenheten, kom hit runt åtta. Jag har vart hemma i Rätan inatt för att vi var lediga idag. Jag har inte gjort så mycket idag, jag vaknade runt halv tolv och då gick jag och Sune ut och lekte i snön. Runt halv fyra så tog jag fram sparken för att jag och Sune skulle åka och möta Amanda. Vi gick hem till mig och där spelade kort och åt mat. När jag skulle åka så åkte Amanda hem.

Nu ska jag ta och testa att göra en ny header för att se om den blir bättre.

Vi hörs imorgon. Godnatt !

/ Sanna ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0