Ikväll: Bonde söker fru !

Det gick bra på praktiken idag också. Fast det är jobbigt att kliva upp på morgonen. Jag slutade klockan två idag också, då gick jag hem och bytte kläder. Sen tog jag sparken och for på ica för att handla. När jag kom hem började jag steka köttfärsen, sen när mamma kom hem så fortsatte hon med de, hon gjorde chili corn carne, det är så himla gott.

Kom nyss in efter att ha skottat snö. Var meningen att jag och Sebastian skulle skotta, men han var så lat så han gick ut retades med mig sen gick han in lika fort igen. Inte kul. Jag fick iallafall sällskap av Sune, eller nej han satt bara och kolla på.

Nu ska jag hoppa in i duschen. Klockan åtta börjar Bonde söker fru, så då blir det att kolla på det, det är nu det börjar bli spännande. Nu ska jag gå ner och duscha. Vi hörs senare !




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0