Hejdå Östersund.

Nu har jag just börjat packat. Jag ska ta mitt pick och pack och åka hem till Rätan och där ska jag stanna i två veckor för att jag ska praktisera. Det ska bli sjukt skönt, fast jag kommer sakna brudarna-bus. Men blir troligen att jag åker in till stan någon dag så jag kan träffa dom.

Plus att jag är förskyld, det är sjukt jobbigt. I måndags började jag hosta och sen nu slutet av veckan så har jag också blivit snorig, det är inte kul. Jag får låsas som att jag inte är det så då går det över snart, hoppas jag.

Nu ska jag ta och kolla om jag har glömt att packa ner något och sen blir det att vänta på min skjuts. Vi hörs ikväll !



HähäHöhöHahaHeheHihiHoho, ja.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0