Skön helg !

Jag måste säga att jag har haft roligt hela helgen !

I fredags efter skolan åkte jag och Emelie hem till mig. Hon färgade håret på mig och sen gjorde vi oss i ordning. Sen åkte vi in till stan för att äta på eastern med några brudar från klassen och sen vart det lite bus.

I lördags så gjorde Emma, Mimmi, Emelie och jag mitt pepparkakshus, det blev super fint. Men på vissa ställen blev det lite galet, haha. Sen åkte vi in till stan för att handla lite julkappar. Innan vi åkte hem till mig igen så handlade vi lite mat som vi kunde äta. Sen när vi hade ätit och spelat lite wii åkte vi tillbaka till stan. Då handlade jag lite go saker sen for jag hem och kollade på film.

Idag har jag vart på stan en stund med Mona och Mimmi och handlat lite julkappar. Sen har jag även diskat, tvättat och städat. Nu ligger jag och kollar på film och ska snart sova. Godnatt !

Lägger upp lite bilder från helgen imorgon, tror ja..




Kommentarer
Postat av: annie

du är så söt så hälften vore nog!

2010-12-19 @ 23:58:27
URL: http://anystroom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0