Mellandagsrea.

Idag for jag och Amanda in till stan för att handla lite. Vi åkte in fem över sju och åkte hem fem över fem så vi hann rätt så mycket. Vi träffade även lite folk som vi kände. När jag kom hem så märkte jag att flera hade varit på stan som jag inte hade träffa, men som jag ville träffa. 

Men jag kom iallafall hem med  två tröjor, två tights, en halsduk, två linnen, en klocka, ett par örhängen och lite mer små saker. Tror jag ska åka in på onsdag eller torsdag också med familjen.

Nu ska jag gå ner och bada, vi hörs !





Kommentarer
Postat av: - Paatriciah '

Lägg upp bilder ! :D.

2010-12-27 @ 22:58:10
URL: http://patriciahareby.blogg.se/
Postat av: Anonym

Du glömde dina vita genomskinliga trosor som du skulle köpa!

2010-12-28 @ 01:09:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0