Du där.

Nu var det ett tag sen jag skrev, men det har inte hänt så mycket.

Idag så var det öppet hus på skolan så jag skulle bara vara där mellan tio och tolv, det var skönt. När vi var klara på skolan så åkte jag och Emma ner på stan och gick på donken och åt lite. Runt tre tog jag bussen hem, när jag kom hem så somnade jag och vaknade nyss. Men nu ska jag ta och städa upp lite innan bonde börjar. Vi hörs sen !

--------------------------------------------------------------------------------

Hur länge ska jag behöva vänta på dig..?





Kommentarer
Postat av: Mamma din

du behöver inte vänta länge! finns hemma hela tiden om du saknar mig! / Mamma

2010-12-16 @ 22:08:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0